Mijn eerste dag aan boord. - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu Mijn eerste dag aan boord. - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste dag aan boord.

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

11 Oktober 2009 | Colombia, Cartagena

Hallo,

Alles goed daar? Hier gaat het prima. Heb nu mijn eerste volledige dag meegelopen in de machinekamer en het is goed bevallen.
Het is wel erg warm. Ik zweet echt verschrikkelijk veel. Dus maar genoeg drinken en zorgen dat ik wat zout binnen krijg.

We zijn nu onderweg naar Venezuela, waar we de 12e hopen aan te komen.
Vervolgens gaat de reis naar Canada en dan via Frankrijk naar Engeland.

Groeten

• 11 Oktober 2009 - 12:56

Opa:

Hoi,Patrick,
    Fijn te horen dat ook de machinekamer goed bevalt.
    Neem er nog maar een zoveel te beter kan je zweten.
    Goede reis.
    Opa.

• 11 Oktober 2009 - 17:48

Ans:

Fijn dat je goed aangekomen bent en de reis goed is verlopen. Maak er wat moois van en we blijven je volgen.
    Groeten Ans, Nico en Nick

• 11 Oktober 2009 - 18:10

Johan :

Hoi Patrick

Fijn dat je het naar je zin hebt heb je al olie ververst wat voor merk hebben ze aan boord ? succes en tot horens

Groetjes de kommen

• 11 Oktober 2009 - 19:23

Kees En Wilma:

Hoi Patrick fijn dat je de eerste dag al naar je zin hebt dat is een goed teken en het is lekker warm bij jou bij ons is het wel minder het regent hier weer eens groetjes Kees en Wilma

• 12 Oktober 2009 - 15:10

Henk En Ellen:

mooi dat je het naar je zin hebt,en een mooie reis voor de boeg,geniet er maar van en tot horens

• 12 Oktober 2009 - 20:27

Lenneke:

heey neefje

gelukkig dat je leuk heb.
    maar je moet wel uitkijken dat je niet te veel afvalt door al dat zweten, strakt herkennen we je niet meer als je terug komt:)hahah

veel plezier

kus es en len