Back home!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu Back home!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu

Back home!!!!

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

10 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo iedereen,

Na precies 4 maanden ben ik weer thuis! Ben gisteren vanaf Belfast via Heatrow naar Schiphol gevlogen. Om 20.30 was ik weer in het land. Toen ik thuis kwam stond er een ontvangstcomité met spandoek! Helemaal super!

Nu eerst bijkomen en dan volgende week lekker op wintersport!

Groetjes

  • 10 Februari 2010 - 13:24

    PJ:

    Welkom thuis neeffieeXD:D:DXD
    zien elkaar snel weer
    koffers uitpakke, en weer inpakke voor wintersportXD

    laterzz

  • 10 Februari 2010 - 13:47

    Johan:

    Je vergeet te vermelden dat je direct aan het bier bent gegaan, hehe!

  • 10 Februari 2010 - 13:51

    John Maes:

    Hallo Patrick,

    Prima, Welkom thuis en we moeten bij mijn moeder in Dirksland maar weer eens een gourmet met de overige leden organiseren.

    Groet,

    John

  • 10 Februari 2010 - 14:01

    Solarteam:

    Vergeet je niet aan te sluiten bij het solarteam ;-)

  • 10 Februari 2010 - 14:13

    Miranda:

    zo neeffie weer lekker thuis

    we zien elkaar wel weer
    groetjes
    johan miranda kevin en niels

  • 10 Februari 2010 - 15:15

    Opa:

    Hoi,
    Patrick ,
    Hardstikke fijn dat je weer goed en gezond boven water bent.
    Welkom thuis en tot ziens.
    Groetjes,
    Opa.

  • 10 Februari 2010 - 16:22

    Coran:

    TOCH NOG EEN FOTO KUNNEN MAKEN VAN DE SPANDOEK, JAMMER DAT DIE GISTER OM SLOEG TOEN JIJ AAN KWAM!
    wel lekker dat je thuis bent man..

  • 11 Februari 2010 - 09:18

    Marinus:

    Eej chef, welkom thuis!

    ik had er dinsdag graag bij geweest maar ik moest er gister te vroeg uit:(.. maar ik spreek je binnenkort vast nog wel een keer in levende lijve!

    succes met uitrusten maar dat zal wel lukken gok ik zo ;)..

    later

  • 11 Februari 2010 - 16:26

    Finlandplein:

    welkom thuis
    effe uit slingeren en dan op naar de sneeuw. gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 03 Mei 2009
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 99254

Voorgaande reizen:

03 Maart 2011 - 26 Augustus 2011

MV Avonborg

08 Oktober 2009 - 09 Februari 2010

MV Oranjeborg

Landen bezocht: