Jaarwisseling op de Atlantische Oceaan. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu Jaarwisseling op de Atlantische Oceaan. - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu

Jaarwisseling op de Atlantische Oceaan.

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

03 Januari 2010 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

Allereerst iedereen een gezond en voorspoedig 2010 toegewenst!

Woensdag zijn we weer begonnen aan de oversteek vanuit Three Rivers naar Belfast, waar we rond 8 januari hopen aan te komen.

De temperaturen gaan weer omhoog en we zijn verlost van het ijs en de sneeuw.

De jaarwisseling aan boord is rustig verlopen. We zaten met zijn allen op de brug en hebben dit gevierd met zelfgebakken oliebollen en een glas champagne.

Vanaf vrijdag loop ik weer mee op de brug, dat valt weer even tegen. Had het weer prima naar mijn zin in de machinekamer. Maar ook dit hoort erbij!

Zo nu zijn jullie weer op de hoogte! Iedereen bedankt voor de reacties!

Groetjes.

• 03 Januari 2010 - 00:10

Jowan:

Heey Patrick,

JIj ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Je heb 1 voordeel, Je hoeft straks niet in de kou te lopen

laterzz

• 03 Januari 2010 - 11:31

Johan:

Beste wensen jonge! We zien je wel weer over een paar weken, kan je weer mee gaan fietsen. Je fiets is verroest denk ik? hehe

Mazl

• 03 Januari 2010 - 13:36

Opa.:

Hoi,Patrick.
    Fijn te horen dat jullie nog een beetje oud en nieuw hebben gevierd.
    Is de machinekamer beter dan aan dek?
    Veel succes in de komende dagen.
    Groetjes,
    Opa.

• 03 Januari 2010 - 16:29

Dineke:

hoi patrick voor jou ook een fjn en gezond 2010 gewenst en nog veel plezier met je stage
    we hoorden dat je nog iets lange weg blijft
    dus succes
    en tot binnenkort
    dikke kuzzzzzzz
    van uit het nu ook witte eiland(sneeuw)
    rudy en dineke

• 04 Januari 2010 - 08:24

Marinus:

Eeej Patrick,

Jij ook een heel goed 2010 toegewenst!

Veel suc6 op de brug we horen wel hoe je het daar gaat doen..

Succes en goede reis nog

Greetz

• 05 Januari 2010 - 19:06

Pieter & Gerdi:

Patrick,

De beste wensen voor 2010.
    De feestdagen ben je ook goed doorgekomen hebben we gelezen.
    Succes de laatste weken, voor je het weet ben je weer op Flakkee!

Groeten Pieter & Gerdi.

• 05 Januari 2010 - 20:25

Kees En Wilma:

Hoi Patrick

Een gelukkig nieuwjaar en nog vele gezonde jaren toegewenst, en zo gaat het gewone leven weer gewoon verder met stage en leren.
    Heel veel plezier nog met je stage
    Groetjes Kees en Wilma

• 06 Januari 2010 - 16:09

Nico:

hoy Patrick,
    allereerst de beste wensen voor 2010 van ons allen, je hebt al een tijdje niets meer van het Finlandplein gehoord.
    maar we zijn tijdelijk ofline door omstandigheden maar als je dit krijgt ben je al bijna in europa aangekomen. hier is het op dit moment echt winter en het is nog niet over er komt dadelijk weer sneeuw en de temperatuur komt niet boven 0
    veel succes en tot horens

• 07 Januari 2010 - 19:48

Ans:

Patrick namens ons allemaal wensen wij jou ook alle goeds voor 2010. Sorry dat het even heeft geduurd voordat je wat van ons hoorde maar we zitten zonder internet. Zijn overgestapt naar UPC met telefoon, internet en digitale tv nou geweldig hoor. We zitten nu zonder tv zonder internet en slechte tv. Blijkt dat de kabel van ons huis naar het dichtbijzijnde kast van upc verschillende breuken heeft. Moet een nieuwe kabel worden getrokken van 75 m maar nu met de vorst in de grond kan dit dus niet. Dus als het dit weer blijft tot maart zitten we mooi gebakken. Wel rustig zonder telefoon moet ik zeggen wordt je tenminste niet lastig gevallen onder het eten voor een of andere domme enquette. Nico heeft internet op zijn mobiel dus kan hij wel jouw berichten lezen. Ik heb nu een dongel van het werk meegenomen en kan dus nu weer op internet. Nou Patrick de groeten van ons allemaal en geniet van je reis.