Afstudeerstage - Reisverslag uit Nieuwe-Tonge, Nederland van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu Afstudeerstage - Reisverslag uit Nieuwe-Tonge, Nederland van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu

Afstudeerstage

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

21 Februari 2011 | Nederland, Nieuwe-Tonge

Hallo iedereen,

Donderdag 3 maart gaat het weer gebeuren. Dan mag ik in Brake, Duitsland opstappen aan boord van de Avonborg om aan mijn afstudeerstage te beginnen. Dus dit keer zal ik met de auto naar het schip moeten. Scheelt weer een lange vliegreis ;)

De Avonborg is een General cargo schip van de rederij Wagenborg. Dit betekend dat er allerlei soorten ladingen mee vervoert kunnen worden. Daarnaast is het schip uitgerust met 3 eigen kranen om overal ter wereld laden en lossen mogelijk te maken. Meer info volgt hieronder:

Lengte: 143 meter
Breedte: 21.50 meter
Tonnage: 17.323 grt
Bouwjaar: 2009

Het schip is te volgen, mits er bereik van de AIS is, op de volgende site: http://www.marinetraffic.com/ais/nl/shipdetails.aspx?mmsi=245489000

Tijdens deze periode van 6 maanden probeer ik deze blog weer bij te houden zodat iedereen mijn belevenissen kan volgen. Maar nu eerst nog een week thuis genieten.

Groetjes Patrick