Eindelijk op stage! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu Eindelijk op stage! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Patrick Alphen - WaarBenJij.nu

Eindelijk op stage!

Door: Patrick

Blijf op de hoogte en volg Patrick

29 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo mensen,

Het heeft even geduurd, maar hier is eindelijk weer een update. Dit keer met goed nieuws ;) Heb mijn toetsen gehaald, dus mag nu eindelijk op stage!

De bedoeling is dat ik 7 oktober vertrek naar Cartagena in Colombia. Om daar samen met de 2e stuurman en 3e WTK (werktuigkundige) aan boord te gaan. En zoals de planning er nu uit ziet gaat me eerste reis naar La Guaira, Venezuela.

Dus nu kan ik beginnen met inpakken van mijn koffers en afscheid nemen van familie en vrienden. En natuurlijk nog maar even genieten van me laatste weekje in Nederland!

Groetjes!

  • 29 September 2009 - 14:37

    John Maes:

    Ik zag je mailtje in mijn inbox en heel veel succes tijdens je stage. We houden wel contact via mail.

  • 29 September 2009 - 14:48

    Schaappieee:

    Goh da word dan lkkr rustig:P eindelijk ff rust en als je terug komt gelijk weer op wintersport cker :P

    laterzz eej neeffiieee:p

  • 29 September 2009 - 19:43

    Henk Brooshoofd:

    dat is goed nieuws,ik weet niet of ik je dan nog zie,maar anders veel succes en een goede reis

  • 02 Oktober 2009 - 07:35

    OPA:

    PATRICK NOGMAALS GEFELICITEERD EN ZIE JE MAANDAG.
    GROETJES,
    OPA.

  • 04 Oktober 2009 - 20:54

    Ans Van Alphen:

    Patrick, nogmaals heel veel succes toegewenst op je stage en we zullen je reisverslag met belangstelling volgen.
    Namens ons allemaal een hele goede reis toegewenst en geniet ervan.
    Nico,Ans,Anco,Kimberley, Leontine, Pieter en Nick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick

Actief sinds 03 Mei 2009
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 99252

Voorgaande reizen:

03 Maart 2011 - 26 Augustus 2011

MV Avonborg

08 Oktober 2009 - 09 Februari 2010

MV Oranjeborg

Landen bezocht: